среда, 6. фебруар 2019.

Beskonačnost


Moj sledeći tekst je o Igoru Živkoviću, momku koga krasi bezgranična ljubav i dobrota. Moje virtuelno poznanstvo sa Igorom je započelo u grupi Balkan voli knjige gde me je najpre osvojio svojom poezijom, a potom je usledio zahtev za prijateljstvo i nekoliko dopisivanja prilikom kojih smo se on i ja bolje upooznali.
 Kad je reč o njegovoj poeziji, mogu da kažem da je tačno ono što se govorilo za Branka Miljkovića. Reč je o tome da pesnik živi svoju poeziju. Igor piše o ljubavi i živi ljubav. Ne možemo tačno utvrditi da li je pesnik uzdigao ljubav, pa se vinuo u oblake za njom, ili je ljubav uzdigla njega do svog trona. Ganula me je količina iskrenosti i dubina ljubavi koja se uočava u pesmi koju žu vam predstaviti. Tako jednostavne, a teške reči, tako iskrena i dirljiva ljubav koja se ne može iskazati rečima, niti se može njima iscrpeti. Može se samo produžiti do beskonačnosti. Jedina prava ljubav je ona ljubav kojoj su dovoljni pogledi i stisak ruke da bi se dvoje razumeli. Očima se najlepše voli, a nežnošću se ostavlja trag u nečijoj duši.
Zahvalila bih se Igor una poverenju i na tome što mi je dozvolio da preuzmem  sliku sa njegovim tekstom i podelim je sa vama. Ovaj tekst završavam uz želju da Igor i njegova voljena, kojoj je posvećena svaka pesma, budu zajedno još dugo.    

Tišina i nedostajanje

Razmazio bih sebe
kada bih bar dva puta  jeo  na dan ,
kada bih grlio bar pred spavanje
onu kojoj dušom pripadam .

Razmazio bih sebe kada bih
naučio da ne brinem ,
da se za sve ne sekiram ,
kada bih bar ponekada pored muka
usnio neki lep san .

Razmazio bih sebe kada
bih bar nedeljom kao sav
normalan svet bio slobodan .
Razmazio bih se samo uz
osmehe i toplinu doma
moje porodice za koju živim ,
u koju verujem i pored daljine što nas razdvaja ,
u taj najiskreniji još uvek
neostvaren san.

Razmazio bih se u tvome zagrljaju
ali uvek ostao  vredan , pažljiv ,
veran ,osećajan , isti ...
Mazili bi te nežno po obrazima
od rada grubi dlanovi
ali pošteni i čisti .




2 коментара:

  1. Igorova pesma je zaista carobna, nije mogao lepse da izrazi svoja osecanja .. Hvala mu sto ih "deli" sa nama .. 💎
    A Sofiji hvala u ime svih nas koji smo odusevljeni njezinim divnim recima upucenim nasem pesniku .. 🌹

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu. Sve što sam napisala je od srca i onako je kako sam doživela pesmu.

      Избриши