недеља, 13. јануар 2019.

Za početak, nešto o autoru bloga

Zdravo svima! Moje ime je Sofija Ivanović i rodjena sam 29.10.1996. u Kragujevcu. Student sam Filološko-umetničkog fakulteta u Kragujevcu, odsek za Srpski jezik i književnost. Kao što i sam izbor mojih studija kaže, zaljubljenik sam u književnost, a ta ljubav je počela u mojoj sedmoj godini. Pre negó što počnem priču o tome kako sam zavolela čitanje i pisanje, da kažem i ovo. Imam dve objavljene zbirke poezije Moć ljubavi i Valcer srca. Prošle godine, u oktobru, izašao je moj prvi roman Igra sudbine. Taj roman sam pisala sa 18-19 godina, ali sam procenila da ga vredi objaviti kao početnu stanicu. Imam jedan spreman i čekam pravo vreme da ga objavim. Moja ljubav prema pisanju nikad ne prestaje i ja uvek nešto pišem, tako da je treći roman u procesu pisanja. Trudim se da sve što napišem bude kvalitetno jer za umetnost nije bitno koliko napišemo, već da li je to napisano vredno.  A sada, priča o tome kako sam počela da pišem.
Talenat i ljubav prema knjizi i pisanju sam nasledila od deke koji se bavio pisanjem i koji ima objavljenu zbirku poezije. Tada sami mala sedam godina. Jedne večeri je došao deka i čitao mi svoju poeziju, a ja sam ga zadivljeno slušala iako nisam razumela sve što mi je čitao. Ipak sam bila dete, a on je pisao ozbiljnu poeziju. Medjutim, to mi ništa nije smetalo da se uživim i stvaram neke svoje vizije onoga što čujem. U svom tom zanosu, osetila sam kako se u meni nižu reči. Samo sam ispružila ruku ka njemu i rekla: “Čekaj, moram nešto da zapišem!” Ustala sam, zgrabila prvu svesku koja mi je bila pri ruci i svojim škrabopisom nažvrljala nešto što bi trebalo da je pesma, a zapravo ima dva reda i formu nevešto sklopljene rečenice. Sveska je imala toliko inspirativne korice (da, sećam ih se i sada sa 22. godine) da je jednostavno mamila da je otvorim i izlijem u nju sve što mi padne na pamet. Nije ni čudo, na njoj su bili leptiri raznih boja, a leptiri me uvek inspirišu i bude maštu. Nastavio je da mi čita, a ja sam ubrzo ponovo otvorila svesku. Ovaj put je to zaista ličilo na pesmu. Pročitala sam deki obe pesme i od tada je moja inspiracija rasla i pesme se množile.Zahvalna sam deki što mi je pružao podršku i podsticao me da pišem. On mi je biio najveći kritičar i ispravljao ono što nije valjalo, ali meni je ostavljao slobodu izražavanja. Kako sam rasla, tako je i moj talenat rastao, kako sam sve više čitala, tako su moje pesme postale ozbiljnije, kako sam sve više učila, postala sam samoj sebi najveći kritičar.
Dosta o meni, red je na blog. Ideju za ovaj blog je pokrenula pre svega moja ljubav prema književnosti i knjigama. Zatim, poželela sam da pomognem onima koji žele da predstave svoj rad, da im pomognem da počnu da ostvaruju svoje snove. Prvobitna ideja je bila časopis u štampanoj formi, ali kako je to skupo, odlućila sam se za blog. Nadam se da će čitaoci, ali i autori čija dela budu objavljena, uživati u čaroliji koju pisana reč ima. Naziv bloga je opet simboličan. Svaka knjiga koju otvorim me vodi u jednu drugu dimenziju, u jedan čaroban svet, u jednu bajku. Nije li život bajka?
Sa ovim pitanjem, ostavljam vas da razmislite o njemu i da u svakom trenutku svog života pronadjete sreću, jer sreća je u malim stvarima.

4 коментара:

  1. Prelepo! Život jeste bajka, ispunenja izborima koje napravimo. Čovek koji je pročitao 100 knjiga proživeo je sto života. A mi knjigoljupci smo svakako pročitali mnogo više . Hvala ti na predivnom tekstu o meni o mom radu. Tvoj blog je samo dokaz da ovaj svet ipak ne ide toliko u krivom svetu i da nas ima još sa sličnim interesovanjima i željom da ulepšamo postojanje pisane reči. Samo hrabro i istrajno jer sreća prati hrabre !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Slažem se da je svaka pročitana knjiga jedan novi život. Drago mi je da ti se dopada blog i ideja.Ovaj blog je i napravljen da sačuva umetnost i ljubav prema knjigama od propadljivosti i ponora ka kome hita svet. Uvek ću podržavati sve koji imaju talenat i ljubav u sebi. Nije potrebno mnogo da se prepozna ljubav, jer je to osećanje koje ne može da se odglumi.

      Избриши
  2. Za nekoga ko studira srpski jezik očekuje se korektno pisanje uz poštovanje gramatike što kod tebe ne vidim. Ne bi trebalo da koristiš dj umestio đ, s umesto š i obrati pažnju na razmake pre i nakon interpukcjskih znakova.

    ОдговориИзбриши